diumenge, 19 de desembre del 2010

PRESENTACIÓ DE L'EQUIP: JERONI

El Jeroni aprofita per presentar-se com més sap. Explicant-nos com li ha anat la última cursa de muntanya de la Riera de Gaià. I que bé que li va anar... llegiu, llegiu la crónica.

El 12/12/2010 es va fer la 2 cusra de muntanya de la riera de Gaià,Tarragona,és una cursa de 16km per pistes ,sense gaire desnivell,300m positius i  amb 290 inscrits.

Amb un bon sol però amb força fred, a les 10:00h, es va donar la sortida; tothom va sortir molt ràpid,jo també, sempre s'està a temps d'afluixar.Els primers quilòmetres van servir per posar a tothom al seu lloc, jo em trobava força bé,així doncs,vaig decidir agafar un bon ritme i deixar-me portar pel grup davanter,em vaig situar entre els 15 primers; el quilòmetre 8,meitat de la cursa,estava amb un grup de cinc però jo em trobava molt còmode i vaig anar avançant posicions dins d'aquest grup fins a situar-me al davant, intentava deixar-los enrere però n'hi havia un que no el podia deixar , a les baixades els dos arriscavem molt fins que ell  va caure en una trialera tècnica,així doncs, vaig arribar els últims 800m sol,un error en un trencall a 300m de l'arribada em va fer perdre 7/8 posicions.

Al final vaig quedar el 15 de 290 tot i perdre unes quantes posicions amb un temps de 1,12h(16km),l'objectiu era buscar bones sensacions,després de no competir durant unes quantes setmanes a causa de les actuacions castelleres,així doncs,objectiu aconseguit.

Felicitats Jeroni!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada