dissabte, 8 de gener del 2011

El Jeroni aconsegueix una molt bona posició a la SANT SILVESTRE DE TARRAGONA

El dia 31/12/2010 vaig anar a fer la Sant silvestre de Tarragona . 8,500m pel la zona del port. És una cursa molt ràpida,  totalment plana i amb un ambient festiu, festiu fins al tret de sortida, moment en el qual s'acaben les bromes.

El primer quliòmetre el vàrem passar a 03:30, intentant mantenir-me amb el grup cap davanter. Em trobava força còmode i vaig intentar mantenir un ritme alt durant tota la cursa, a l'últim quilòmetre i mig anava amb un grup de sis persones, tot i  que tots anavem molt justos de forces vaig canviar el ritme els últims 500m, només va aguntar el canvi un d'ells que encara li quedava una mica més de forces que jo i em va adelantar a 5m de l'arribada.
Al final 19é de 1168 participants i  amb un temps de 30:54 (8,5km) a un ritme de 3:38 el km, una molt bona manera de acomiadar l'any.

1 comentari: